Algemene Voorwaarden Van Rossum Corporate Support
1. Definities
- Opdrachtgever: De natuurlijke of rechtspersoon die aan Van Rossum Corporate Support opdracht heeft gegeven tot het verrichten van diensten.
- Opdrachtnemer: Van Rossum Corporate Support, de uitvoerder van diensten onder deze voorwaarden.
- Diensten: Alle werkzaamheden, in welke vorm dan ook, die Opdrachtnemer voor of ten behoeve van Opdrachtgever verricht.
- Overeenkomst: Elke afspraak tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer tot het leveren van Diensten door Opdrachtnemer aan Opdrachtgever.
2. Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens Opdrachtnemer.
3. Offertes en aanbiedingen
Alle offertes en aanbiedingen van Opdrachtnemer zijn vrijblijvend, tenzij in de offerte een termijn voor aanvaarding is gesteld. Indien geen aanvaardingstermijn is gesteld, kan aan de offerte of aanbieding op geen enkele wijze enig recht worden ontleend.
4. Uitvoering van de Diensten
Opdrachtnemer zal de diensten naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren. De Opdrachtnemer heeft een inspanningsverplichting en geen resultaatsverplichting.
5. Wijziging en meerwerk
Indien tijdens de uitvoering van de diensten blijkt dat het voor een behoorlijke uitvoering noodzakelijk is om de te verrichten werkzaamheden te wijzigen of aan te vullen, zullen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst dienovereenkomstig aanpassen.
6. Contractduur en opzegging
Overeenkomsten worden aangegaan voor de bij de overeenkomst bepaalde duur. Zonder tegenbericht worden overeenkomsten automatisch verlengd met dezelfde periode.
7. Tarieven en betaling
Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, op een door Opdrachtnemer aan te geven wijze en in de valuta waarin is gefactureerd.
8. Klachten
Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen door de opdrachtgever binnen 14 dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen 30 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan de opdrachtnemer.
9. Aansprakelijkheid
Opdrachtnemer is slechts aansprakelijk voor directe schade die is ontstaan door bewuste roekeloosheid of opzet van Opdrachtnemer.
10. Overmacht
In geval van overmacht is Opdrachtnemer niet gehouden tot vergoeding van enige daardoor bij Opdrachtgever ontstane schade.
11. Geheimhouding
Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van hun overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen.
12. Intellectuele eigendom
Alle intellectuele eigendomsrechten en auteursrechten van door Opdrachtnemer ontwikkelde of verstrekte adviezen, contracten, systemen, systeemontwerpen enz. liggen bij Opdrachtnemer.
13. Geschillen en toepasselijk recht
Op alle rechtsbetrekkingen waarbij Opdrachtnemer partij is het Nederlands recht van toepassing. Geschillen tussen partijen zullen in eerste instantie worden opgelost door middel van mediation. Indien het niet mogelijk blijkt om een geschil op deze wijze op te lossen, zal het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Opdrachtnemer gevestigd is.
14. Slotbepalingen
- In gevallen waarin deze algemene voorwaarden niet voorzien, zal Opdrachtnemer in overleg met Opdrachtgever handelen naar de geest van deze voorwaarden.
- Wijzigingen in de overeenkomst en deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien zij schriftelijk zijn overeengekomen en door beide partijen zijn ondertekend.
- De laatste versie of de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst is altijd van toepassing.
Contactgegevens
Als u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via:
Van Rossum Corporate Support
E-mail: info@vanrossumcorporatesupport.nl
Telefoon: +31 (0) 653160839
Deze algemene voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 16 mei 2024
Ben je klaar om samen te werken aan het succes van jouw onderneming?
Lees hier mijn laatste blog berichten

Externe hulp bij communicatie: een investering in groei
Hulp bij communicatie: meer dan alleen social media Communicatie is een breed begrip. Het gaat niet alleen om posts op sociale media of een nieuwsbrief, maar ook om hoe je bedrijf zich presenteert op je website, in klantgesprekken en zelfs in offertes en e-mails. Een...

Een strategisch contentplan: hoe maak je dat?
Wat is een strategisch contentplan? Een strategisch contentplan is een doordachte aanpak voor je contentcreatie en -distributie. Het bepaalt welke content je maakt, voor wie, met welk doel en via welke kanalen. Zie het als een bouwtekening: zonder plan begin je...